digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

لنز کانن EF 24-70mm f/4.0L IS USM

لنز کانن EF 24-70mm f/4.0 L : این لنز دوربین کانن با مانت EF منحصرا برای دوربین های فول فریمک ساخته شده است . اما از آن می توان برای دوربین های قطع متوسط هم استفاده کرد که در صورت به کار رفتن به این شیوه فاصله کانونی 112-38.4 mm را خواهد داشت. حد اکثر باز شدگی دیافراگم F/4 این لنز سببب شده تا امکان گرفتن عکس هایی با روشنایی عالی در شرایط کم نور را ادشته باشد .

این لنز به موتور فکوس اولترا سونیک تجهیز شده است که به دلیل الگوریتم‌های دشوار و اصلاح شده، تجربه فوکوس خودکاری بسیار با دقت و سریع و بدون صدا را داشته باشد . در هر شرایطی امکان استفاده از فوکوس دستی نیز وجود دارد و به این ترتیب می‌توان فوکوس بی عیب تری بر روی کیس مد نظر داشت. یک مورد از خصوصیت های برجسته و محشر این لنز مجهز بودن به لرزشگیر هیبریدیست. به خاطر این لرزشگیر، لرزش های دست در زمان عکس برداری را تا 4 استاپ خنثی کرده و امکان ثبت تصاویر شارپ را به عکاس خواهد داد.

ساختار لنز کانن EF 24-70mm f/4.0 L

همانطور که از اسنم پیداست لنز از سری ال میباشد  پس ساختار عایق بندی شده مو محمکی دارد. کمپانی کانن تمام اوقات در ساخت این سری از لنز های خود وسواس زیادی به خرج می دهد. لنز EF 11-24mm F/4 L هم از این وسواس بهره برده است. کپمانی در اجرای قسمت اپتیکی این لنز خود از ۱۵ عدسی در ۱۲ گروه متفاوت بهره مند گردیده که در بینشان دو عدسی UD، دو عدسی Super-UD و دو عدسی از نوع Aspherical هم وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.