digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

لنز سونی برای عکاسی پرتره

در پرتره و هر سبک دیگری از عکاسی عکاس باید بداند که چطور باید احساسات و عواطف سوژه را در عکس نشان دهد و آن تصویر بیان گر ویژگی های کارکتری آن سوژه باشد. در این باره نورپردازی و نوع دوربین و لنز بسیار اهمیت پیدا می کنند. در ادامه می خواهیم برخی از لنز دوربین های سونی که مناسب این کار هستند را به شما معرفی کنیم.


بهریتن لنز های سونی برای پرتره 


اولین نمونه ای که به شما معرفی خواهمی کرد لنز سونی  FE 85mm f/1.8 می باشد. این لنر سازگار با سنسور های فول فریم و با اپرچر سریع 1.8 شارپنس بالایی دارد و فوکوس خودکار سریعی دارد. این لنز برای هر دو نوع دروبین فول فریم و کراپ سنسور سازگاری دارد و المنت های ویژه درون آن کیفیت کلی قابل قبولی به عکس ها می دهند.


گزینه بعدی ما لنز دوربین سونی FE 70-200mm f/2.8 GM می باشد. اما این محصول کمی برای افرادی که می خواهند تازه این کار را شروع کنند گران است. اما رد کل با اپرچر 2.8 نور خوبی را به سنسور می رساند و فاصله کانونی آن به کاربر اجازه می دهد در سبک های مختلفی از عکاسی به غیر از پرتره کار کند. 


لنز Sony FE 50mm F/1.8 احتملا در این رنج قیمت بهترین لنز نرمالی است که می توان پیدا کرد. این لنز دارای اپرچر 1.8 بوده و تصاویری شارپی را می گیرد. عدسی های درون این لنز اعوجاج را حذف می کند و در کل با قیمتی مقرو به صرفه می توایند لنزی نرمال برای شروع عکاسی خریداری کنید که در پرتره گرافی بسیار موثر است. 


لنز دوربین Sony FE 24-70mm f/2.8 GM یکی از نمونه های استثنایی وسنی است و با تکنولوژی های اپتیکالی پیشرفته و فاصله کانونی واید تا تله فوتوی کوتاه هم برای مبتدی ها و هم برای عکاسان فوق حرفه ای توصیه می شود. این لنز دوربین سونی بدون شک تا به حال یکی از خاص ترین مدل هایی بوده که این بنرد ساخته است.


اخرین مدلی که برای شما در نظر گرفته ایم لنز دوربین سونی Zeiss 35mm f1.4 است که با سنسور های فول فریم سازگاری دارد. این محصول از دید اعوجاج و حذف کردن فلیر و شبح وارگی بدون شک در سدته 5 لنز برتر دنیا قرار می گیرد. فاصله کانونی 35 میلیمتری  برای پرتره هایی که می خواهید بکگراند وسیعی هم داشته باشند ایده ال است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.