digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

معرفی و بررسی ویژگی های لنز سیگما 800mm F5.6 EX APO DG HSM

لنز سیگما 800mm F5.6 EX APO DG HSM یکی از پر سر و صدا ترین نمونه هایی بود که در دسته سوپر تله فوتو در سال های اخیر به بازار عرضه شد این محصول سیگما با استقبالی بی نظیر از سوی طرفداران روبه رو شد و به سرعت در میان حرفه هایی که در طبیعت و حیات وحش کار می کردند جا باز کرد و نشان داد که برای حرفه ای ها ساخته شده است.


خصوصیات لنز سیگما 800mm F5.6 EX APO DG HSM

برای اینکه درک بهتری از 800 میلیمتر فاصله کانونی داشته باشید تصویر تهیه شده توسط این محصول سیگما را در فاصله 100 متری از یک سوژه می بینید.

همانطوز که مکی بینید با بترین کیفیت ممکن تصویر گزفته شده است و نکته مشهود دیگر در این عکس بوکه ای نرم  و لطیف است که حالتی سه بعدی به سوژه می بخشد که تاثیر و ارزش هنری آن را در عکس بالا می بینیم. نکته شگفت انگیز دیگر این است که این مدل برای هر دو نوع سنسور کار می کند اما با دوربین های کراپ سنسور فاصله کانونی باور نکردننی 1200 میلیمتر را خواهد داشت.

مطمئنا لنزی با این کیفیت عدسی های پیشرفته ای هم در خود جای داده است. مثلا دو نوع عدسی sld و fld را در آن شاهد هستیم که تصویری بدون اعوجاج را ثبت می کنند. سطحشان هم که توسط عنصری نانونی کاملا پوشیده شده است تا از شبح وارگی و گوستینگ جلوگیری شود. وزن این نمونه حدودا 5 کیلوگرم است و حد اقل فوکوس آن 700 سانتی متر است. تعداد المنت های آن نیز 12 عدد در 9 گروه است.

برای کسب اطلاعات بیشرت در مو رد مشاصت لنز دوربین سیگما به جدول مخصوص ویژگی ها مراجعه کنید.

معرفی لنز SIGMA FISH EYE 15MM F2.8 EX DG

همه چیزی را که در یک منظره مشاهده می کنید در کادر خود به راحتی ثبت کنید. لنز دوربین سیگما 15MM F2.8 EX DG این امکان را به شما می دهد تا تنمها در یک شات 


زاویه دیدی که این محصول در اختیار شما خواهد گذاشت 180 درجه است و از نظر فیزیکی سایز کوچک دارد و وزن بسیار سبک برای همین برای حملش به مشکلی بر نمی خورید. عدسی های به کار فته در ان به 7 عدد رسیده و در 6 دسته بندی نصب شده اند. 

تنها نکته ای که باید به ان توجه کنید این است که این لنز تنها از فیلتر های جلی یا ژله ای پشتیبانی می کند. کمترین فاصله فوکوسی که به شما خواهد داد 15 سانتی متر است  


این لنز سیگما به شما کمک می کند تا تصاویر هنری و خارق العاده ای را ثبت کنی. مثلا می تویاند عکس های طنز آمیزی زیبایی از حیوانات تهیه کنید که برای هر کسی جالب و جذاب باشد. 


بررسی مشخصات و قیمت دوربین کانن EOS RP

 دوربین عکاسی کانن EOS RP و eos r  برای نز های سری rf تولید شده اند و به خاطر داشتن سنسور های فول فریم بهترین میان رده های بدون آینه هستند. ویژگی های کلی دوربین را به صورت خلاصه در زیر آورده ایم.

  • حسگر ۲۶ مگاپیکسلی CMOS فول فریم
  • پردازشگر DIGIC 8 با قابلیت عکاسی پیاپی ۵ فریم بر ثانیه
  • نمایشگر لمسی ۳ اینچی نوع TFT-LCD (کاملا قابل چرخش)
  • دارای ۴۷۷۹ نقطه فوکوس
  • فوکوس خودکار Dual Pixel
  • قابلیت عکاسی با فرمت Raw
  • حساسیت (ISO) از ۱۰۰ تا ۴۰۰۰۰ و قابل ارتقاء از ۵۰ تا ۱۰۲۴۰۰
  • محدوده سرعت شاتر ۳۰ تا ۱/۴۰۰۰ ثانیه
  • قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۴K – ۲۴p
  • قابلیت اتصال با Wifi و Bluetooth

    دوربین عکاسی کانن EOS RP

مشخصات دوربین عکاسی کانن EOS RP

احتمالا با اولین نگاه همه شما فهمیده اید که قرار نیست به یک دوربین انقلابی و استثنایی کار کنید اما همین ویژگی هاست که آن را تبدیل به یکی از بهرتین ها برای مبتدی و نیمه حرفه ای ها می کند. در این محصول از یک حسگر بیست و شش مگاپیکسلی سیموس فولفریم استفاده شده است.


با توجه با ابعادش می توان گفت که کوچکترین دوربین بدون آینه با سنسور 35 میلیمتری است.

دوربین بدون آینه‌ی کانن EOS RP همانطور که گفتیم کم وزن ترین و اط نظر ابعاد کوچترین نمونه حال حاضر است. وزن بدنه‌ی این دوربین، به‌طور تقریبی ۴۴۰ گرم است.

ویژگی های بدنه دوربین کانن EOS RP

بدنه دوربین به قدری کوچک است که بعضی از دوربین های کراپ سنسور بازار از ا« بزرگتر می باشند و این برتری به حساب می آید در ضمن نباید فکر کند که به خاطر کوچک بودن از خوشدتسی خوبی برخوردار نیست بر عکس شما به دلیل طراحی ارگونومیکی که دراد به راحتی آنرا در دست خود نگه خواهید داشت.

روی این بدنه تمام در گاه های اتصالی وجود دارند. پورت HDMI میکورفن و هدست و ریموت کنترل از جمله این پورت ها هستند.قرار گیری دکمه ها و چرخانک ها نیز به خوبی بوده و از ویژگی هایی است که مورد استقبال واقع شده است و کاربران ی گفتند که همه چیز سر جایش است. بدون اینکه ذره ای شما را برای فشردن دکمه ای اذیت کند.

بازه نرمال ایزو در دوربین 100 تا 40000 بوده و قابلیت اتصال از طریق وای فای و بلوتوث را به دستگاه های مختلف دارد. متاسفانه این دوربین باتری نسبتا ضعیفی دارد و اگر می خواهید به شوتینگ هایی که ممکن است چند روز طول بکشد بپردازید بهتر است باتری اضافه ای با خود ببرید. در زمینه فیلم برداری هم در حد متوسط عمل کرده و در ضمن داشتن قابلیت فیلم برداری 4K پس از مدتی می فهمید که برخی از جزئیات در تصویر نادیده گرفته می شوند.


ظبط فیلم با کیفیت FULL HD بسیار امید کننده تر است چرا که می توایند تا سرعت 60 فریم بر ثانیه به گرفتن فیلم ادامه دهید و در صورت لزوم با گزینه HDR این سرعت به 30 فریم بر ثانیه می رسد. در این حالت وضوح بسیار بیشتری را خواهید داشت. در ضمن دو درگاه مهم یو اس پی و HDMI دارد در زمینه اصتلات بی سیم نیز از طریق وای فای و بلوتوث به دیپر دستگاه ها مانند لپ تاپ وصل می شود. در اخر یکی از تصاویر گرفته شده با این دوربین را می بینید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین عکاسی کانن با دی جی 24 در تماس باشید.


دوربین نیکون D800


دوربین نیکون D800 را می توان یکی از بهترین های دیجیتال اس ال آر برای مبتدیان دانست. این دوربین پس از عرضه شدن به بازار توسط برند سازنده از استقبال گرم هواداران و مشتراین بهره مند شد. از دلایل محبوبیت آن می توان به سنسور فول فریم 36 مگاپیکسلی اشاره کرد که برای هر سبکی از عکاسی مناسب است. شما قادر خواهدی بود با این دوربین از عکسای پرتره گرفته تا حیات وحش و ورزشی و شهری و خبرنگاری را دبال کنید و استعدادتان را در موقعیت های گوناگون به رخ بکشید. 
سرعت پردازش بالای اطلاعات و در کل کیفیت مقبول عکاسی سبب شده تا نزد عکاسان ورزشی و حیات وحش و خبرنگاران نیز محبوب واقع شود. شاید بتوانید برای عکسای ورزشی مدلهای بهتری را انتخاب کنید چرا که واقعا سرعت عکاسی پی در پی 4 فریم برای اینکگار مناسب نیست و به نوعی شوخی است.  اما به جرئت می توان گفت که در سایر رشته های عکاسی به خوبی عمل می کند و جوابگو تمام نیاز هایتان است.
اما اتوفوکوسی که در اختیارتان می گذارد را می توان به عنوان ویژ"ی برتر و بارز ایندوربین عکاسی دانست چرا که هم سرعت بالا و هم دقت کافی را برای تعقیب درست سوژه ها دادر و در صد خطای بسیار پاییین را نشان داده است. ایزو نیز که از ویژگی های مهم در هر دوربین عکاسی به شمار می رود در این نمونه قابل ارتقا تا 25600 است به ین معنا که ما می توانید در شرایط مختلف نوری عکاسی کنید اما از ایزو یالای 3200 به دلیل افزایش قابل توجه نویز پیشنهاد نمی شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین DSLR نیکون به دی جی 24 سر بزنید.