digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

دوربین نیکون D800


دوربین نیکون D800 را می توان یکی از بهترین های دیجیتال اس ال آر برای مبتدیان دانست. این دوربین پس از عرضه شدن به بازار توسط برند سازنده از استقبال گرم هواداران و مشتراین بهره مند شد. از دلایل محبوبیت آن می توان به سنسور فول فریم 36 مگاپیکسلی اشاره کرد که برای هر سبکی از عکاسی مناسب است. شما قادر خواهدی بود با این دوربین از عکسای پرتره گرفته تا حیات وحش و ورزشی و شهری و خبرنگاری را دبال کنید و استعدادتان را در موقعیت های گوناگون به رخ بکشید. 
سرعت پردازش بالای اطلاعات و در کل کیفیت مقبول عکاسی سبب شده تا نزد عکاسان ورزشی و حیات وحش و خبرنگاران نیز محبوب واقع شود. شاید بتوانید برای عکسای ورزشی مدلهای بهتری را انتخاب کنید چرا که واقعا سرعت عکاسی پی در پی 4 فریم برای اینکگار مناسب نیست و به نوعی شوخی است.  اما به جرئت می توان گفت که در سایر رشته های عکاسی به خوبی عمل می کند و جوابگو تمام نیاز هایتان است.
اما اتوفوکوسی که در اختیارتان می گذارد را می توان به عنوان ویژ"ی برتر و بارز ایندوربین عکاسی دانست چرا که هم سرعت بالا و هم دقت کافی را برای تعقیب درست سوژه ها دادر و در صد خطای بسیار پاییین را نشان داده است. ایزو نیز که از ویژگی های مهم در هر دوربین عکاسی به شمار می رود در این نمونه قابل ارتقا تا 25600 است به ین معنا که ما می توانید در شرایط مختلف نوری عکاسی کنید اما از ایزو یالای 3200 به دلیل افزایش قابل توجه نویز پیشنهاد نمی شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین DSLR نیکون به دی جی 24 سر بزنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.