digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

digi24

عرضه کننده انواع دوربین های دیجیتال و تجهیزات جانبی د ربهترین کیفیت

لنز کانن EF-S 35mm f/2.8 Macro

لنز کانن EF-S 35mm f/2.8 Macro : لنز کانن EF-S 35mm f/2.8 Macro لنزی پرایم با فاصله کانونی ثابت است که توسط ابر قدرتی به نام کانن دیزاین شده است. در این معرفی نامه سعی کردیم که تمام ویژگی های این نمونه را بررسی کنیم و از بیان نکات اضافی خودداری کرده ایم . زیرا افراد  با تجربه در حوزه عکاسی با همین نکات اصلی متوجه تمام جزئیات دیگر خوئاهند شد و می توانند انتخاب خود را به راحتی بر همین حسب داشته باشند . این لنز دارای ابعاد 69.2*55.8 میلی متر می باشد و وزن آن در پایان 190 گرم در نظر گرفته شده است .

امکانات فنی لنز کانن EF-S 35mm f/2.8 Macro

این مدل لنز کانن دارای امکاناتی همچون فاصله کانونی 35 میلی متری است و مانت آن از نوع EF-S می باشد به علاوه موتور فوکوس به قرار  داده شده جزو محبوب ترین امکانات فنی این دوربین شناخته شده می باشند . کمینه نسبت کانونی این لنز F/5.6 و بالاتر و بیشینه نسبت کانونی آن F/2.8 می باشد .

موتور فوکوس این لنز دوربین عکاسی STM پله ای و دارای فوکوس اتوماتیک است . تبدیل فوکوس دستی به خودکار نیز در حالت همزمان یکی دیگر از امکانات این لنز های کانن می باشد . کمینه فاصله فوکوس در این لنز 3 سانتی متر است که برای عکاسی از اجسام و اشیای کوچک و ریز مناسب هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.